skitdag!

Vaknade lite halvseg imorse och bestämmde att jag skulle åka med pappa till skövde. Plötsligt ringde dom från mcd och sa att jag skulle jobbat. Var helt säker på att jag skulle jobba sent, men icke sa nicke. Blev inget jobb för min del när dom ringde in emelie ist och jag förlorade fett med pengar. SURT! Surt är också att jag är anställt på prövotid och att det är andra gången jag tar fel på tiden. INTE BRA! Blir så trötter på mig själv.

Kom iaf iväg till skövde och fick pappa till att kirra den här skönheten till mig. Kärlek vid första ögonkastet, h&m in mah <3



Efter god mat och trevligt sällskap av mina små systerbarn ska jag bege mig till saknade Lou. Det kan väl bara bli bättre när det är som sämt. I hope.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: nc

snygg klänning:)

2009-06-08 @ 23:00:36
URL: http://natalia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0