segtsegtsegt

åh vad det är segt att blogga just nu. Det är mycket som ska ordnas och ha sig innan vi drar på onsdag. pirripirr säger jag. Idag var iaf jag och lou på jula och fyndade strandtennis, badmadrasser som vi ska sova på och en regnponcho för ynka 10 spänn. Efter det tog vi också en runda till skövde och jag fick mig ett par hörlurar till min ipod inhandlat. Göttkött!

Har två baotagörastora högar med kläder, väskor och annan skit som jag måste städa upp, tror jag gör det imorn efter att jag har bränt sönder mig i solen. För det är vad jag planerar imorn. Bara ligga i solen och njuta för att sedan packa ihop lite och sova hos lou. Allt är klart nu, känns otroligt gött.

Aja mycket P&L just nu, men så äre.

Puss på er mina kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0