saknad

Det finns mycket saker man saknar här i livet. Ibland är det människor, ibland platser, ibland även saker. Just nu saknar jag hunnebo. Att bara få vara lite ensam åka ut med familjen i båten och höra vattnet brusa. Det finns nog inget som är så underbart. Tankarna kan sprudla och man känner sig så otroligt fri utan någon stress.

Imorgon bär det ändå av dit, får inte stanna där så länge pga av jobb och annat fix. Ändå ska det blir riktigt kul. Blir först en go biltur med massa tjejer för att sedan hare gött och fira midsommar. Kan verkligen inte se mig fira på något annat sätt än på västkusten. Eller visst skulle det vara roligt att testa något nytt, men jag har liksom alltid firat där ända sedan jag var liten. Sen är jag lite smygförälskad i maten med. Sill, skaldjur och färskpotatis. Det är sånt jag gillar. Många rynkar på näsan när dom hör detta, men jag frossar.

Nu ska jag väl försöka få ihop någon såndär ordning på rummet och börja fundera på vad jag ska ha med mig. Blir till att gå upp tidigt imorgon.

sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0