nöjd


Ah idag har det inte varit mycket aktivitet här, men det blir ju så ibland. Började dagen men ett uppvaknande hos lou. Gårdagen spenderades först hos henne med lite mys för att sedan bege sig mot alexander. Snacka om fint hus den killen har, jisses! Gick sedan vidare till en martin där massa folk var. Hamnade senare utanför plantis oarton som man är. Möttes ändå upp av lite goa människor som var på väg därifrån. Slutligen blev det lite vindrickande som avslut hemma hos lou. Somnade långt efter att det redan hade blivit ljust, vilket känns av idag.

Hjälpte daddycool med gräsklippningen i torpet och sen var det jobb som gällde för min del. Missade balen tyvärr, men behövde verkligen jobba lite med.

Jobbet var förövrigt riktigt roligt idag, ingen stress, fick lära mig en ny grej och goa jobbarkompisar.



Sen har ju the sounds släppt sitt nya album med, riktigt bra om ni frågar mig iaf. Ser fram emot att se dem på p&l nu, ser fram emot festivalen överhuvudtaget. Kommer bli hur ballt som helst!

Ska nu njuta av min fantastiska säng. Den har aldrig ropat såhär högt efter mig förut.

PUSS&GODNATT

Kommentarer
Postat av: din

massa love på dig <3333

2009-06-08 @ 22:47:18
URL: http://louiseragnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0