new in

Idag har jag varit i göteborg. Härliga göteborg ändå, får alltid bra känsla när man strosar på dom gatorna. Sommar, sol bra väder och aah allt bara klickar. Fick mig också lite inköpt. Mer än vad jag trodde faktiskt. 16 matchlinnen till laget som vi ska ha i åhus i sommar, samt 2 linnen och ett par shorts till mig. De anställda på h&m måste trott att jag var dum i huvudet när jag skulle ha så många linnen... Är bra nöjd och sannerligen fattigare än innan. Ändå kan jag ha världens tur. Just idag hade bikbok 1/2 priset på ALLT i butiken. Efter att ha svettats i kön säkert 20 min fick jag mig det vita linnet och shortsen med mig hem för bara 200 spänn. Det svarta linnet är från monki, lite bra och ha sådära.



Ikväll vet jag inte vad som händer, ta det lugnt med en film när det är regningt och omys ute känns som en ganska bra grej ändå. Imorgon är det i alla fall studenten och jag ska till eldar och uppvakta honom innan det senare blir grill och mys hos erica med folk. Känns som en bra början på en skön och bra helg.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jesper

niiiice (:

2009-06-05 @ 10:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0