midsommarhelgen

midsommarhelgen var grym!

torsdag: ditresa med en minivan, pumpande musik och 7 brudar. Kvällen bestod chill på campingen och i vanen med både känt och okänt folk.

fredag: Lång sovmorgon med mina flickor för sedan god mat och givetvis jordgubbstårta. Blev sedan campingen återigen för sedan bege sig mot kungshamn och även baden. Riktigt lyckad kväll

lördag: man vaknade upp och mådde som man förtjänade blev till att åka in till kunghamn äta och till sist fara hem. Efter det blev det även en sväng till johan på kvällen och kika in hans nya lya.

Idag: idag har jag jobbat och varit totalt slut. Har inte gjort något vettigt.

Bilder på detta får vi se om jag orkar lägga upp annars finns jag på facebook där det inte tar 7 år att ladda upp en bild.



den här bilden representerar väl helgen ganska bra ändå. Glad och med midsommarkransen i högsta hugg som jag kämpade med.

På onsdag bär det av till borlänge (lär ni ju inte ha missat iof). Action äre iaf. Är göranervös faktiskt, nojja bara.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0