höpphöppgömmisnöpp



Det är ingen rast ingen vila här inte. Dagen har bestått av en lyckad mentorsdag med våran klass och 2:orna. Vi körde tipspromenad och sen skulle man tävla om vem som vann. Det var allt ifrån vem som juckar bäst till vem som har bäst fingerteknik. Ni får väl själva fantisera om hur det såg ut.. Var även på gondolino och avnjöt en riktig goder pasta.

Efter skolan blev det lite vila och jobb. Sitter nu här ganska trött men ändå mysgo. Jobbet är inget jag klagar på. Ska bara duscha sen bär det av till hanna och våran klass egna slumber party. Kommer nog bli riktigt mysigt, men jobbigt imorgon bara när typ 13 tjejer ska fixa sig inför skolavslutningen. Jag bryr mig inte så mkt det viktigaste imorgon är att det är absolut sista skoldagen på riktigt, riktigt länge och att jag givetvis ska PROPPA i mig godis och pizza. MUMS!

Nu måste jag skynda mig. 

PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0