hemma, eller?

Igår kom jag hem. Utan röst och utan mina x antal sovtimmar som jag behöver. Ändå var ju sjukt nöjd för P&L var fett! Många bra artister och härligt folk. Hann knappt komma hem igår förens mamma sa att jag skulle ta första bästa tåget ner till hunnebo för dom hade planerat att vi ska ut med båten i några dagar, så bloggen kommer förmodligen vara lika tom som förut några dagar framöver.

Så var det med bilder.. Eftersom jag åker till hunnebo om typ en halvtimma kommer det inte finnas någon möjlighet att lägga in några här eftersom det tar så himla lång tid. Får se om det blir något när jag kommer hem. Annars finns det massa på facebook. Tills dess får ni nöja er med Maja och Jesper i the sounds. Jesper som för övrigt är min nya love.



Finns så himla mycket mer att berätta som jag inte ens orkar tänka på att skriva om här, men en utav var dom var när jag klockan 4 den sista natten satt med lou och en snubbe och åt pannkakor så har tanten som gör dom på rammstein på högsta volym på sin cd-spelare. Hur går tanter, rammstein och pannkakor ihop? haha den svenska tanten är utdöd!



En annan av höjdpunkterna var när en kille kom gråtandes när vi skulle gå hem. Vi frågade vad det var med honom. (han var verkligen den mest patetiska person jag sett som gråtit, speciellt eftersom han var en bit över 20)

vi: hur är det med dig egentligen
han: det är så hemsk..
vi: vadårå?
han: polisen tog mig och tog mina armar bakåt såhär och retade mig jättemycket
vi: men varför då?
han: Dom retade mig massa och frågade mig vad min mamma hette och då sa jag håll käften och så tog dom tag i mig ännu hårdare och då sa jag att hon hette karin.
vi: jaha, men varför då? hade du gjort något dumt? Vi se ju att dom har klippt bandet på dig iaf.
han: (verkligen snyftandes med världens ynkligaste röst) jag tog en marabou...

Vi låg verkligen dubbelvikta efter det mötet. Efter över ett dygn vakna behövdes inte mycket för att locka fram det men ändå.



Nu måste jag springa till tåget med alla min packning.

Hörs när vi hörs!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

Haaaahahaha, Marabou-killen alltså. Vilket jävla pucko.

2009-06-29 @ 14:54:19
URL: http://tightlikeatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0