detgårliteuppochdetgårlitener

Det är väl ungefär så jag känner. Hade mitt fasansfulla naturkunskapsprov idag som jag totalt sket i fullständigt i kändes det som. Antingen blir det G eller IG, så äre bara. Var underbart väder idag och har bannemej även jag fått mig en go liten bränna, som säkerligen kommer hinna försvinna.. Blev lite häng för första gången vid panka med, skönt!

Har även kämpat med min 200 ord lång spanskauppsats för att klara G i spanska. Är äntligen klar och hoppas innerligt att den håller måtten något sådär i alla fall. 

Det är mycket som är skönt nu, väldigt mycket. Men det är tyvärr också mycket som känns konstigt. Folk är annorlunda, gör saker som man inte förstår alltid. Hoppas det ordnar sig och att folk inser att ibland kan saker och ting tas illa upp och till och med såra andra. Man får helt enkelt tänka efter en extra gång ibland. Jag är ingen ängel och gör allt rätt, men jag försöker så gott det går, även fast det inte alltid räcker till det heller. 

Hittade även lite gamla bilder på mig...
 
luggar te't


krabbfiskar jöllan

ja så kan de se ut haha.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0