busybusy

Sitter nu här och pustar ut en aning. Skolan var onyttig, bra jäkla onyttig. Först glass på matten sen direkt på köttbullar och potatis för att sedan övergå till kladdkaka med glass. Vi är fikafreak i spft, det är vi. Blev till att träna handboll idag igen med. Riktigt gött att komma igång igen känns bannemej i kroppen ska ni veta. Efter det drog jag till min brors lägenhet och städade den riktigt fin. Hoppas han blir nöjd och ger mig en rejäl slant!

Eftersom jag inte har något liv såhär på kvällskvisten har jag suttit och kollat genom massa halvkända bloggar på massa tjejer. Kan inte sluta skratta åt hur vissa är. Alla ser likadana ut blonda med löshår och gälla röster. De videobloggar också, givetvis. Jag fick en tanke när jag satt och kollade på dom. Undra hur dom kommer se på det här när dom blir äldre? Det återstår helt enkelt att se. Jag är fortfarande lite tagen det är nog min värsta mardröm att vakna upp och vara som dom. Läskiga jue.

Sen är ganska mycket på G nu faktiskt. Imorgon är det mentorsdag med lite tävlingar och middag på gondolino. Efter det kanske det blir slumberparty hos hanna och huxflux är det skolavslutning och en kväll med många festmöjligheter faktiskt. Är det inte aktiviter som späckar dagarna så är det jobb. Gillar när det är mycket att göra ändå så det känns bra. Efter p&l är jag ledig. 16 dagar i sträck faktiskt. Då blir det njuta och kusten. Massa, massa kusten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0