vilket stjärntecken är du?

Jag måste erkänna en sak såhär på kvällskvisten. Jag är helt besatt av horoskop. Jag tror inte på gud eller på ett liv efter döden, men horoskop är jag för evigt trogen! Läste precis dagens horoskop och i det stod det: du kommer göra åt en del pengar idag, men det var du redan beredd på. Är det inte sjukt skumt att jag då gjorde just detta idag? Det finns verkligen fler saker jag kan berätta om som stämmer. Sedan kan man ju kolla hur bra man passar tillsammans med andra stjärntecken inom typ kärlek och det värsta är att jag tror på det med. Själv är jag lejon och vi passar bäst med bl.a tvillingar,  vädurar eller skyttar. Vi ska definitivt passa oss för skorpioner, fiskar och jungfruar. Aja det är en hel vetenskap det här, men eftersom jag är så pass nördig har jag hyfsat bra koll vad folk i min omgivning är för stjärntecken. Lite av den första grejen jag kollar upp när jag tex träffar en ny kille. Jag kanske inte går fram det första jag gör och bara, tjena vad är du? en våg eller? Blir väl oftast frågan när dom fyller år och så. För det har jag koll på med. Säger ni ett datum till mig så kan jag nästan säkert svara på vilket stjärntecken ni är. Nu har jag tjötat för mycket om det här känner jag, men nu vet ni den nötiga sanningen om mig och passionen till stjärntecken haha. Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack Jöllaaan, är rätt nöjd med den skjortan faktiskt ;) Och du är inte den enda som är nördig med horoskop, jag är likadan jag!

2009-07-10 @ 00:02:20
URL: http://tightlikeatiger.blogg.se/
Postat av: Emma IGEN

Hahaha men elle huuuur, alla andra är på Husaren och dansar räva av sig, och här sitter vi. I och för sig behöver jag bara vänta tills på måndag, sen kan jag dansa på Husaren jag med ;) hihi!

2009-07-10 @ 00:26:11
URL: http://tightlikeatiger.blogg.se/
Postat av: A.D

jag är född 19 april ja antar du vet vilken stjärntecken jag är?

2009-07-10 @ 15:58:35
Postat av: Fanny

Vad har hänt med uppdateringen här på bloggen ?! ;)

2009-07-22 @ 13:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0