sådärja

är faktiskt imponerad att det är så pass många som hänger här inne ändå när det här kan vara sveriges tråkigaste blogg just nu. Har mycket annat för mig än att sitta här och kluttra ner vad jag har för mig om dagarna. Det har verkligen varit kanonväder det sista så familjen passade på att ta en långtur med båten. Vi hamnade i norge?!. Kollade på allsång på gränsen där alexander rybak, carola och olsen brothers var. Ganska trevligt ändå, även fast själva båtresan hade sina upp och nedgångar. (Vi gick på grund hahaha). Det var sannerligen kaos ett tag där men sånt brukar ordna sig ändå.


solasolasola                                                                                  min sovplats




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0