grejjer på G



Gårdagen spenderades först med kjellson och vi gick och kikade på mitt förra sommarjobb där dom nu även har startat pizzeria. Där jag kan ha träffat sveriges i särklass mest störda pizzabagare. Det fanns inte en mening han inte svor i och allt var ett helvete enligt honom. Addera det med en görstor näsa och en blatte så kanske ni får ett hum om vad som var så komiskt. En kille som sannerligen platsade i 100 höjdare. Efter det blev det till att åka en sväng till smögen och hälsa på tyson en snabbis och hänga hela kvällen med anton. Blev mycket strögande på bryggan och mys i solnedgången. Åh jag älskar att vara här ändå.

Idag fyller adam 18 år och det ska givetvis firas. Ska tydligen bli en brakfest ute hos honom på landet och jag är taggad till max. Först ska jag bara hinna bli lite brunare, invänta mina brorsbarn och förhoppningsvis äta glass med oscar. Många personer man ska hinna träffa när man är här, vilket bara är kul.

Imorgon ska jag orka ta mig upp i ruset vid 10 sen blir det shopping och biomys med nikolina i götet. Längesedan jag träffade na så ska bli riktigt kul. Efter det blir det en blixtvisit i falköping med.

hörs när vi hörs

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0