did you give the world some love today, babe?

Gårdagen var katastrofal! Orkar inte ens berätta om alla mina motgångar. Det enda ljusa var lite kvalitetstid med smillisen och lou. Idag är jag back on track på kusten, himla farande dedär. Kan inte hjälpa det men jag älskar verkligen att vara här. Det är så himla underbar, hade velat vara här hela sommaren om det bara gick. Tyvärr är jag bunden till donken i falköping. Aja pengar rullar in iaf det är alltid bra. Jag och lou har börjat snacka om lite förhöst planer. Känns skönt att ha något att se fram emot. Sen har jag börjat sy på en klänning, en rosa sådan faktiskt. Resultat återkommer jag med givetvis. Nu ska jag återvända till mitt tråkande framför datorn en seg tisdagskväll som denna.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Louise

Popaganda, jag säger bara det. Sakna stockholm stad <3 :)

2009-07-09 @ 03:56:43
URL: http://louiseragnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0