black & white

Det är väl så jag kan sammanfatta dagens shopping. Lite tråkigt men vad 17 liksom.



converse - nilssons



hatt, ringar - h&m
klocka - ur&penn



tights (glansiga) - gina tricot
tights (dragkedja) - bikbok 



oversizetröja - gina tricot



linne - h&m
klänning - VILA

Ah det var väl allt. Som vanligt är det tur att mamma finns (;

Just idag kan jag känna mig mest oarton i världen. Alla verkar festa, i alla fall hemma i falköping och alla får gå ut på krogen. I helgen är det massa fest är också, men känns inte så värt när alla ens kompisar är 18 och får gå ut... Himla problematiskt det där. Aja min tid kommer väl också om sisodär 384 dagar. Först ska jag väl hinna bli 17 och det sker faktiskt om 19 dagar gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0