WEDNESDAY!

Nu har jag tagit över denna bloggen lite smått eftersom nikolina ändå inte visade något större intresse..
Inte så farligt som det låter men blogga är nog inte niko's starka sida om man säger så, haha. Frågan är ju om det är min?

Den här onsdagen har väl inte varit särskilt olik någon annan onsdag, typ min favoritdag numera eftersom det är den dagen vi slutar tidigast helt enkelt. Ändå känner jag varje morgon att jag vill somna om p.g.a den hemska spanskalektionen som väntar på morgonen. Vet inte vad det är riktigt, men jag hatar verkligen spanska över allt annat. Läraren är en av de hetsigaste människor jag någonsin har träffat och när man inte fattar blir man dumförklarad. Dessutom är det göööörtråkigt. Taskig magkänsla får man helt enkelt av det.

Jag har även en engelskabok som ska vara utläst nästa vecka som jag inte kommit någon vart i alls. Är väl iof lite typiskt mig att göra allt i sista stund. Annars ska jag nog inte klaga för man kan nog inte gå in en goare linje än företag. Fika var och varannan dag + världens bästa lärare och som grädde på moset nästan inget plugg alls. Underbart helt enkelt.

Mamma kom nyss hem med en matkasse full med smaskiga saker. På något vis älskar jag när mamma gör det för det finns nog inget bättre än att öppna kylskåpet och det finns så mycket goda saker att man får beslutsångest vad man ska välja. Hon kom också hem och berättade att idag stod det köttfärssås och spagetti på menyn vilket jag gillar skarpt. Min mamma är bäst. Oftast iaf. 

Snart ska jag iväg och gymma med laget. Kommer få grym träningsvärk, men det kan jag behöva taggar till 1000 för beach 09 nu iaf med diet och grejjer. Får förklara mer en annan dag hur det egentligen går till för nu vankas det mat.

/ j 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0