partyfredag & bakislördag

Gårdagen var otroligt lyckad tack alla!

Började med att jag, niko och lou fixade oss lite hos mig. Sedan gick vi vidare till Matilda där en massa goa brudar var. Det blev mycket sång, dans, asgarv och nya människor, vilket alltid är lika underbart. Måste ge ett stort tack till just alla brudarna för ni gjorde verkligen stor del av min kväll iaf :D 

Sedan bar det av mot ålle och träffa ännu mer folk och skaka rumpan som bare den! Måste erkänna att det var bra dimmigt ett tag där, men det är väl så det ska vara. Temat var ju ugly och den som helt klart var bäst utklädd var lätt Emelie med hennes uglybetty utstyrsel. Tjejen kan det där med maskis asså.

Idag har jag nästan inte gjort någonting. Eller ja, spelat match iof. Resultatet är inte ens värt att nämna och att dommaren var hur kass som helst är ingen hemlighet. Måltavlan levde sitt egna lilla liv och vi hande inställning 0 i laget. Lite tråkigt, men vi får ta tag i det tills nästa vecka när vi möter Brätte hemma. Då jädrar ska vi ta hem det.

en massa goa bilder sen igår, enjoy!


 

Detta var våran kväll gumman!
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: din lou

det var ABSOLUT våran kväll <3

2009-02-01 @ 04:48:01
URL: http://louiseragnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0