lovely torsdag

Äntligen börjar det närma sig helg och det är något speciellt med just torsdagar. Skolan är inte särskilt jobbig, speciellt inte idag eftersom jag bara gick från 9-12.10. Sen är det hela grejen med att det är helg imorgon, vilket alltid är lika skönt.

Om en liten stund ska jag åka till skövde med Hannah och John och kika efter lite saker som jag äntligen kan köpa nu när pengarna kommit in på kortet. Känner att jag verkligen borde skaffa mig ett jobb nu för det finns så mkt jag vill ha men aldrig har råd till dessvärre..

Efter det ska jag väl pallra mig upp till handbollsträningen. Trodde jag skulle få betydligt mer träningsvärk efter gymmet igår än vad jag har idag, men är rädd att den kommer imorgon. Har en del att jobba på när det gäller magmuskler iaf, fick ju det bevisat som ett facit i hand igår att jag förmodligen inte har några magmuskler alls.. inte konstigt att jag har så ont i ryggen som jag har kanske.

Kanske lägger upp lite bilder om jag fyndar något senare. 

 / j

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0