Söndag

Nu har jag inte bloggat på evigheter känns det som, men har haft så himla mycket annat för mig. Kan ju iaf berätta lite om helgen som varit. I Fredags var det dags för lite traditionellt niko, julie &  lou mys hos lojan. Vi lagade lite tacos och kollade även på Benjamin Button. Sedan kom också grabbarna grus (sebbe, jeppe & nicke) och hälsade på lite. Helmys!

Lördagen bestod i princip av sola och handla med mamma för att sedan invänta nikolina och kolla på melodifestivalen. Ska jag vara ärlig tkr jag verkligen att melodifestivalen sög! Kass programledare och dåliga låtar. Är väl inte riktigt ett freak av programmet heller om man säger så...

Idag har jag spelat match mot Brätte. Det blev 20-20, vilket väl är ett okej resultat eftersom vi stundtals låg under med 5 mål. Massa cred till publiken som gjorde en bra hejjarklacksinsats också. Nu är jag allt annat än pigg iof. Har slagit i både armbågarna och knäna till max och har ont överallt. Som tur är har man ju en mamma som gärna masserar och jag klagar inte!

Imorgon blir det nog Vatra med massa brudar. Kommer bli görkul! Mycket dansande, möjligheter och nya människor. Kan inte annat än att gilla't. Kommer defenitivt uppdateras om hur det var. Nu ska jag iaf gå och dö eller ngt liknande i min säg. so long


                                                                                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0