sommarlängtan.

Blev inget inlägg igår för jag hade faktiskt fullt upp nästan hela dagen. Började ju såklart med att jag försov mig så jag missade spanskan. Ingen hög förlustkänsla på det asså. Sedan slutade jag vid halv 2 och drog hem och powenappade lite, som vanligt med andra ord. Försökte sätta mig lite med företagsekonomin, men hittade såklart roligare saker att göra. Helt plötsligt var det dags för att kolla på emelie och de andra brudarna som spelade innebandy mot 95 killarna. Så friman kom och hämtade mig så drog vi upp och kikade lite. Säger väl inget om matchen mer än att det var iaf bra kämpat. 15-1 till killarna får tala för sig själv. Efter innebandyn var det lite gym med laget och jag kände att jag tog tag i det ordentligt för en gång skull. Kanske var ngn som peppade mig, vem vet.. När jag sedan kom hem tog jag tag i att skrica klart mitt CV så det är bara att gå ut och söka massa jobb nu. I NEED IT!

Idag vaknade jag med världens mensverk, men mamma fick mig till att iaf ge skolan en chans. Var där två lektioner, men bestämmde mig sedan för att gå hem. Var rätt trött eftersom jag kanske hade fått 3 och en halv timmas sömn på natten. Många nattugglor uppe då som man måste spana på asså. Så jag gick helt enkelt hem och sov i 3 timmar. Drömde en massa saker. Gör det ganska ofta nu för tiden. Borde skaffa mig en sån där drömbok tror jag. Tror lite på sånt ändå, det och horoskop.

Ikväll blire nog träning iaf det blir gött. Måste hitta på ngt annat att sysselsätta mig med nu när handbollen snart är slut. Fotboll kanske, vem vet. Kan ju inte börja träna beachhandboll riktigt än, även fast man vill. För jag vill att det ska bli sommar. Mer än någonting annat just nu typ. Fast om man lyssnar på håkan kommer sommarkänslorna fram bättre så det är vad jag tänker göra massa idag. 
 
en och annan sommarbild på det med!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0