projekt på g

Matchen gick bra. Riktigt bra faktiskt. Vi hade greppet om den hela tiden och vann till slut med 26-20. Bra jobbat tjejer!

Det är så här va att allt går mot ljusare tider. Inte bara vädret, utan också saker som ska hända. Det är ju lite trist att handbollen slutar, men det får man lösa på något vis. Som att börja fotboll kanske ( :O ) Har funderat lite på det och är faktiskt riktigt taggad. Får väl se lite. Saken är den att jag har lite mer saker på g. Jag kallar det mitt projekt. Mycket som får plats i det och än så länge kommer jag vara hemlighetsfull om det. För en klok människa sa en gång till mig att om man säger för mycket som man tänker på och vill göra och sedan misslyckas med det blir allt bara värre än innan. Är övertygad om att det är så och tänker därför ha mina planer lite sparade ett tag till. Blir lite som min hemliga energikälla när jag tkr att saker och ting är gråa och tråkiga.

Imorgon är det skola igen. Behöver jag ens säga mer? ni förstår mig. Ska iaf göra ett besök på mitt fadderföretag osten.

sängen och tv:n väntar efter min mörbultade kropp så det är bäst att jag kilar dit nu.

mmmoooaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0