pmstisdag

Kände redan imorse att detta inte var en dag att leka med. Som vanligt var jag hur trött som helst och ville bara somna om, fast jag hade sovmorgon. Jag tog mig iaf till skolan för att lida mig igenom ogoa ämnen som spanska och gympa. Jag kan inte säga att gympa är det värsta, men idag vare det. Racer visste precis på vilka knappar hon skulle trycka på för att göra mig ännu tjurigare. Arg som ett bi trodde jag först att jag inte skulle få hänga med på skidlärargrejen med skolan heller, men jag gick och pratade med dom så nu är det iaf fixat.

Efter den minst sagt trökiga skoldagen begav jag mig snabbt till lou där jag fick mig lite mat (mest hennes mammas underbara aioli). Sedan gick vi till second hand. Lou fyndade ett par riktigt fräna klackisar och ett skärp, men jag hade inget sug efter något. Jag ringde sedan mamma för att återigen åka ut och övningsköra lite. Gick inte lika bra som i söndags. Mamma var som jag förväntat en aaning hetsigare än pappa, men så är det väl jämt. 

Som tur är blev min kväll lite bättre. Har väldigt bra kompisar som alltid får mig på bättre humör. Guldstjärna till er! 

lägger in det här inlägget idag eftersom min dator inte riktigt ville hänga med igår. (skräll)
 
Nu ska jag fortsätta njuta av min vistelse i skolan. pusspusspuss 


Kommentarer
Postat av: Louise

min lilla bäääby då, snart är det helg & då blire mys <3

2009-02-18 @ 17:39:01
URL: http://l.ragnarsson.blogg.se/
Postat av: em

ouh vet du jullan :D

jag va sen med skidlärar grejen också. får jag inte åka med tvåorna får jag åka med ettorna ;) hur låter derå?

2009-02-19 @ 22:24:38
URL: http://emelieelisabetheriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0