namnsdag!

Först och främst ska vill jag bara säga grattis till alla Julior där ute för idag är det våran namnsdag!

Idag var det även första dagen i skolan efter sportlovet. Jag kan har varit tröttast i världen imorse. Önskade av hela mitt hjärta att skolan skulle ha blivit bombhotat eller vad som helst så jag slapp att gå upp ur min uuunderbara varma och gosiga säng. Men icke. Jag pallrade mig upp och fick lite frukost av pappsen, som även gav mig skjuts till skolan, vilket man tackar och bugar för. Sedan höll jag nog på att somna på varje lektion. Speciellt naturkunskapen. Inte mitt ämne alls + att det alltid ska vara lite nedsläckt (för att han ska kunna visa sina bilder i ppp:n) + att han tjatar osammanhängande om lava + att, som ni alla fattad vi detta laget, jag var göööörtrött. Var ju inte bättre att jag gick ända till 15.20 heller och att jag fick reda på att dom har missuppfattat mitt individuella val så jag måste välja något görtråkigt som jag inte alls vill läsa. Blir bra arg på sånt asså! Åkte iaf hem i den alltid såå gemytliga bussen och la mig och sov som en stock direkt när jag kom hem. Ungefär när jag vaknade var det dags att skynda sig till träningen. Faktiskt riktig go träning idag. Har känt på sistone att jag aldrig orkar någonting och helst bara vill skutta runt och göra annat. Fast det gör jag iof en del ändå, men saken är att jag kände lättheten i fötterna igen. Det var kul att springa och ta i lite. Hoppas bara att det hänger i tills söndag då det är match mot Lidköping i Odenhallen. 

Hade väl inte så himlans mycket mer att skriva en dag som denna. Måndagar är som dom är. Inte så spännande, inte alls faktiskt, men det blir vad man gör det till. Det blir allt faktiskt. 

bamsekramisar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0