mjukismåndag

Oså vare måndag igen. Alltid lika jobbigt att gå upp tidigt till skolan, speciellt när man inte kan somna på kvällarna heller. Igår var i alla fall en bättre dag. Började med att jag städade mitt rum ordentligt och bäddade rent i sängen så det blev riktigt, riktigt fräscht. Sedan tvingade jag med lou till skövde för att kolla på bio. Dundermys var det! Kollade på I taket lyser stjärnorna, som både var rolig och sorglig. Alltid lika mysigt att vara med min pärla med. Har kommit på att utan Louise hade allt varit snäppet tråkigare. Vi har alltid en massa tok och kuligheter för oss.

Idag har jag däremot inte alls gjort mycket. Gått i skolan från 8 till 15.20, kommit hem och powernapat (ingen större skräll) och tränat lite handboll. På söndag har vi match mot Brätte hemma i odenhallen kl halv 5. Är sjukt taggad redan nu för denna gången ska vi verkligen ta dom! Förra gången råkade jag iof göra så att en tjej fick hjärnskakning och linda fixade så en annans tjejs ögonbryn sprack.. kanske inte så härligt, men dom är nog lika sugna att ge igen på oss som vi är på dom. Helt enkelt en match värd att se :D

Värt att nämnas är också att på torsdag är det rosförsäljning för alla elever som går på ållebergsgymnasiet. Vi i Kanongänget kommer finnas i caféterian hela dagen och så delar vi ut rosorna på fredagen. Så köp på nu och ge till kanske en kompis eller ngn annan väldigt speciell (:



För jag kan inte säga nej
Det går inte när du rör vid mig
Jag kan inte säga nej
Det går inte när du rör vid mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0