bajsig måndag



Det hela började som vanligt med skola. Slutade rätt tidigt idag eftersom jag struntade i sista lektionen. Var på mitt fadderföretag och intervjuade lite. Här dök jobbig grej 1 upp. Vara ganska oförberedd och intervjua en precis toksnygg kille. Kände mig som en fullkomlig jubelidiot när jag satt där och ställde mina dumma frågor till en solbränd, brunhårig/ögd 30+are.

Efter det tog jag och pappa tag i övningskörandet igen. Och som vi gjorde det. Var ute i typ två timmar och 10 mil senare hade jag varit i både vara och skara, fått x antal kärringstopp, nästan kört av vägen och varit uppe i 110. Vet inte om jag är så stabil som förare egentligen, men pappa tror på mig iaf.

Drog sedan snabbt till Lou och vi fixade lite smått och gott. När vi sedan gick på promenad kom jobbiga grej 2 upp.

jag: LOLLO! säg inte att jag precis fick fågelskit på mig?!?!?
Lou: hahaha jooo!
jag: du skojjar? FYYYFAAN! iiiiiih ta bort det då!! guuuud vad äckligt!
Lou: hahahaha
jag: men hallå hjälp mig, jag dör fan vad äckligt! Vad fan vill fåglarna mig, hur stor är chansen liksom?
Jag måste hem och duscha!!

aah ni förstår idag har jag blivit bajsad. bajsjulia, jävla kul asså...

När jag sedan lugnat mig lite och kommit hem (och tvättat bort bajset) var det dags för handbollsträning. Jobbiga grej 3. Var inte alls på humör idag. Har ont i benet, har världens största blåmärke på g på smalbenet och en sprucken tånagel. Lid med mig folk. Juste ljumskarna är stelast i världen. 

Nu ska jag sluta klaga och svära för det blev lite för mkt sånt i det här inlägget. 

Jag är glad ändå. Det har varit en bra dag trots allt, mycket att göra och det gillar jag! Dessutom har jag 5+ i kärlek under dom kommande veckorna. Hoppas det ger någon utdelning iaf. 

Förresten hann jag med att lämna in min jobbansökan till donken med. Bara att hålla tummarna för att min före detta gatukökskarriär ger något.

PUSS! 

Kommentarer
Postat av: em

HOPPAS PÅ DEJ NU! ang donken. vore ju nått att bli arbetskamrater ;)

2009-02-24 @ 16:32:32
URL: http://emelieelisabetheriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0