*

Kom på att jag måste berätta en sak till idag!

Igår var jag ute och övningskörde för första gången med pappa. Det gick faktiskt riktigt bra och jag fick testa på både det ena och det andra. Känns som detta inte alls kommer bli en så svår grej som jag trodde. Nu till saken när vi åkte tillbaka på den lilla landsvägen ur skogen säger pappa till mig att jag borde vara lite extra uppmärksam så att det inte kommer några djur. Ungefär 3 minuter efter, inte ens det, dyker det upp två älgar från ingenstans!? Hur stor är sannolikheten liksom? Som tur var hade dom joggat över den mesta delen av vägen och jag kunde lugnt köra förbi, men jag fick mig minsann några sekunders andningsvila. Det är sånt som kan hända första gången man är ute och kör antar jag...

/julieee


                                                                                                                                                                                   ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0