dålig uppdatering!

Vad ska man säga egentligen? Jag har haft sportlov och faktiskt haft något att sysselsätta mig med för det mesta, kanske därför bloggen kommer lite i kläm.
 
I torsdags var jag iaf med louise på lager. Blev bara inhandlat en pippitröja och ett halsband, men det är inte så bara det heller. Har verkligen velat ha en pippitröja görlänge, flera år rent av, och så nu äntligen hittade jag en som passade perfekt och hade ett rimligt pris. Lucky me! För er som inte vet vad en pippitröja är så är det en sådan på bilden.

'

Efter lager blev det lite spelkväll hos mig med Felix, Filip, Ida och självfallet Lou. Slutade iaf med att vi kollade på kopps. Lou valde att bli min nattgäst och sov ikapp länge tills det var dags för frukost. Kom på varandra med att bete oss som ett riktigt 40+ par där jag satt och  mummlade om olika saker och lou läste tidningen. Riktigt komisk syn.

Gjorde inte särskilt mycket under fredagen. Gick till min bror och hjälpte honom att städa sin lägenhet. Han må ha ett rum och minikök, men han orkar sköen inte städa för det. Äckligt! Sedan drog jag till Lou där också sebastian dök upp efter en stund. Vi kollade på en görkass film och lou som var halvlullig och genomtrött mummlade osammanhängande, vilket gjorde att vi minsann fick våra skratt. Slutade med att vi alla somnade på soffan och vaknade inte förens 11 dagen därpå. Alla <3 dag och allt.

Eftersom jag är singel och även ett futtigt antal av mina goa tjejkompisar är det, (emelie, louise & rebecca) bestämde jag mig för att anordna en singelmiddag. Det blev fläskfilé med klyftpotatis till huvudrätt och glass, choklad och digistive till efterrät. Efter lite vin och gött snack om fördelarna med att vara singel gick vi sedan vidare till Johan där ännu mer trevligt folk var. Vi hann också till sist med att gå en sväng till Denise, men det varade inte så länge. Stackarn. Hatar att folk ska förstöra så när man är bjuden någonstans. Vad är det folk inte fattar när man ger dom ett förtroende? Kvällen var iaf riktigt trevlig och något depp för att vara ensam på alla <3 dag hade jag inte det minsta!

Idag, till sist, har jag inte gjort alls mycket mer än att bowlat med erica. Det var kul att få träffa henne igen!

Nu ska jag lägga mig i sängen och dö typ. 3 timmars sömn inatt börjar kännas. En del gillar ju att snacka på natten liksom...

totalt pusskalas bah!

<förresten så saknar jag nikolina3

Kommentarer
Postat av: Anonym

iiih jag saknar dig oxå snygging

2009-02-16 @ 17:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0