20 klingar bra.

Sitter nu här och andas lite efter en ganska händelserik, men lung dag. Började med att jag blev väckt tidigt av pappa som sa att det var frukost. Åkte sedan med familjen till Jönköping där det blev en del inhandlat. Det som är på bilden faktiskt. Rättså nöjd, bra att mamma finns ibland (;



När vi sedan kom hem blev det lite middag och mys för min storebror Pär som blir hela 20 bast idag. Otroligt mycket grattis till honom! Han fick ett flak öl och biobiljetter av mig. Vadårå? han önskade ju sig inget och min kreativitet av presenter är inte allt för stor. Han blev iaf nöjd, hoppas jag. Maten var hur god som helst med. Mamma hade gjort plankstek och så gjorde jag en favorit i repris med digistive-svischen. MUMS!



Ikv blir det mys med Lou och Niko. Alltid lika skönt att vara med dom, saknat er båda! Även fast vi typ träffas jämt så är det ändå på helgen det känns som på riktigt. Måste fixa mig lite nu så jag kommer iväg någon gång. Kanske skriver lite senare.

tokigt mkt kramar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

digistive-svischen är min favorit!

2009-02-22 @ 19:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0