sum up

juldagen gav mer fina julklappar såsom klockor, lite pengar, en ipod och spasaker. jag åt mig illamående av kalkonen och begav mig sedan till after ski'n i parken för jobb. roligt och väldigt kaotiskt skulle jag vilja sammanfatta kvällen. och idag vare bara att pallra sig upp och jobba vid 11 efter att ha somnat vid 6 på morgonen. fast det vare värt. mycket folk man vill passa på att träffa och dessutom fick man gott om kosing. klirrar bra i min nästan obefintliga kassa.

idag fick jag även en finfin julklapp av frugan. vi ska på p3 guldgalan den 19 januari. ååh hon är bra hon. sen ska vi ju på "dyngkåt och hur helig som helst" frammåt mars med. äntligen är vi ute och far igen. du&ja som du sa.

sammanfattningsvis har jag haft typ den bästa julen sen jag trodde på tomten tror jag. alla är så fina, speciellt vissa. allt känns väldigt bra nu, tack vare er!



juste jag har mina funderingar till att göra en nedläggning av bloggen. får se efter nyår...

hugs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0