pustar ut

efter mycket slit med att gå upp för den uppfunna backen (även kallad pulkabacken på berget), lite smågött glid, lite hopp och en rejäl vurpa var jag egentligen precis slut. ändå kände jag att det vore väldigt bra om jag tog tag i mig själv och arbetade hela kvällen. 16-23 till och med. 7 timmar kanske inte låter jättehemskt, men det här är donken vi snackar om och fy kunde typ somna stående där ett tag. så nu ska jag, med min mammas goda samtycke, gå och lägga mig skönt i min säng. sova och drömma fint och åka ännu mer imorn. det här va en ganska bra dag ändå.



sen träffade jag ballaste killen med ballaste overallen.

julia: heeej
killen: hejhej
julia: vilken snygg overall du har
killen: (asgenerad) taack

sedan hade han och hans bror slalomtävling. körde med ljudeffekter i starten och allt, vilket jag och filip tyckte va redigt underhållande.



ser ut som ett fetto när filip skulle fota i grodperspektiv. men vem bryr sig egentligen, för hur härligt ser det inte ut då?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0