och den himmel som har nummer 7, inget stoppar mig nu

jag har stressat mig igenom hela dagen, fick kärringstopp på min första körlektion mitt i en rondell och spelade en av mina sämsta handbollsmatcher i mitt liv. men vet ni? inget kan nog rubba mitt goda humör just nu. vem orkar gå och bry sig om sånna saker när det finns sååå mycket annat att vara glad för. en är t.ex. att det har snöat massor här nu. en annan är att i helgen blir att åka massamassa både skidor och snowboard. en tredje sak är att julafton är en vecka och två dagar. en fjärde är att det finns ännu mer saker att se fram emot. ååh lycka!

en femte sak när vi ändå är igång är att söndagen bjöd på en riktigt fin kväll. mycket dans, måttligt med alkoholintag och goooa människor. jag hade svinkul och nästa år kommer förmodligen bli ännu bättre!



sen är det ju ingen skräll att jag smilar upp för kameran när ingen annan gör det.

aja pusskalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0