nästan det bästa jag vet

det bästa jag vet är att känna sig sådär halvsömnig på eftermiddagen efter att ha varit ute hela dagen. man är lite frusen och vill bara lägga sig under täcket tillsammans med någon man tycker om och bli helt sönderkramad tills man tillslut somnar jättegott i varandras armar. nu går det inte så bra med det så jag får göra det näst bästa jag vet. lägga mig i sängen själv, krama täcket och bli väckt när mamma ropar att det blir mat.

ps. idag har jag åkt massa bräda i en sketadålig backe, men det gjorde inte så mycket för jag va inte alls bra. ramlade i nästan varje åk och körde på en liten tjej. hoppas det tar sig innan åre, annars har jag ju alltid mina skidor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0