när blev det dan före doppardan?

här sitter jag helt paff över att det redan är julafton imorgon. ändå är i år ett år som jag känner mig precis som ett barn igen. det är massor med snö ute, jag har haft en jättelång önskelista och varje gång jag gör något juligt som att äta lussekatter eller åka pulka blir jag helt varm i kroppen. ändå ska vi tydligen ha en plastgran inne i år eftersom vi bara hittade en jätteful gran i all hast. känner mig lite som lotta på bråkmakargatan när hon är utan gran.

idag har jag gjort en rejäl julstädning på rummet och även varit och ätit hos min bror. vart riktigt stolt över honom när han hade lagat så god mat, trodde jag inte. annars har jag gjort nada, men kvällen har förhoppningsvis mer att erbjuda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0