mår som en förtjänar

varför ska man alltid knö i sig så jävla mkt mat på julafton? grejen är att jag kommer äta minst lika mycket imorn med. blääääää!

ändå har det varit en fin julafton med allt det där traditionella + några nya lirare inblandade i firandet.

eftersom detta är en blogg som handlar om mig tänker jag ta mig friheten att skryta om vad jag fått!

goggles
tröja
hörlurar
pilatesboll???
smyckesträd
korgar

jag är nöjd. imorgon är en ännu en paketdag för mig. spänningen är oliiiidlig, eller nästan i alla fall. nu ska jag gå och spy lite innan mamma ropar att hon är klar med gröten. tack och lov att nyårsklänningen jag köpte inte är tight. kanske finns det även en baktanke med pilatesbollen, jag vet inte riktigt det än..

godjulochalltgött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0