julyra

Just idag fick jag en sådan fantastisk julkänsla i hela kroppen. Det är så mysigt med alla julstjärnor i fönstren och tissel och tassel om julklappar hit och dit. Var längesedan jag var så optimistisk till julen faktiskt. Brukar inte vara något större fan av det, men i år känns det bra ändå. Allt som saknas är ett redigt lager med snö bara. Dessutom har jag klurat ut vad jag ska ge alla i paket med. Min bästa idé har gått till louise i år tror jag. Hohoo vad hon kommer bli överraskad!

Sedan har jag en fullspäckad vecka framför mig, vilket alltid är roligt. Allt från att träna, åka på studiebesök till lager 157, försöka sola mig lite brunare, köpa alla julklappar, gå på massage, anordna ett julbak, spela match, jobba och sist men inte minst avsluta det hela med fest till söndagen. Känns grymt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0