gott nytt år!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

var ska man börja?
2. Höll du några av dina nyårslöften? ja, att inte äta godis eller snask innan skolavslutningen
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nää, men vilket babyboom det har varit ändå!
4. Dog någon som stod dig nära? ne, som tur var
5. Vilka länder besökte du? hmm, norge?
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? ännu mer äventyr och skratt
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 8 augusti, lite otippat, men åh så bra dag.
8. Vad var din största framgång 2009? jag skaffade mig ett jobb och lärde känns mig själv bättre.
9. Största misstaget? att tro för mycket om vissa personer och givetvis några för dimmiga partyn.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jävla lymfkörtlar. annars är jag frisk som en mört
11. Bästa köpet? festivalbiljetter, några klädesplagg och årets julklappar.
12. Vad spenderade du mest pengar på? festivaler, kläder, fest!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner, familj och vissa speciella personer.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? la roux - bulletproof & johnossi - summerbreeze. svårt som tusan att bara ta några!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? väldigt mycket gladare i många stunder iaf.
16. Vad önskar du att du gjort mer? äventyrat och älskat mer!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? lagt ner onödig energi på idioter och stressat upp mig för småsaker 18. Hur tillbringade du julen? med hela tjocka släkten + en till.
19. Blev du kär i år? det tror jag allt.
20. Favoritprogram på TV? ullared haha. eller paradise hotel. tv är inte min största del i livet som ni kanske märker.
21. Bästa boken du läste i år? " att älska som en porrstjärna" haha vad annars?
22. Största musikaliska upptäckten? florence + the machine, hoffmaestro, fleet foxes & givetvis tom jones- hide and seek!
23. Din bästa vän? dirty fuckin looouu!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar, tråkigt värre
25. Något du önskade dig men inte fick? ne jag får allt jag pekar på!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? åt middag hemma med lite familj + vänner tror jag. första året på riktigt länge jag inte va i hunnebo. lite halvkonstigt
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ne jag har nog haft det så bra man kan ha det som oarton.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? väldigt den stilen jag känner för den dagen. mix!
29. Vad fick dig att må bra? fina människor och bra musik. speciellt frugan lou!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? frågan är ju vem jag inte va sugen på...
31. Vem saknade du? stundtals väldigt mycket en person. stundtals alla man inte träffar jämt. bra att sakna iof. 32. De bästa nya människorna du träffade? åh det är många. en utav dom tog nog dom andra lite mer.



ps. snodd av emma h!

hörs kanske nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0