fiskbullar

Det slutade med 1 möte idag. Inte så koll i hövvet egentligen. Fast det sägs ju att man blir smart av fisk så efter att ha sovit i några timmar efter skolan passade jag på att göra fiskbullar. Bara jag i familjen som gillar det. Bara jag i typ halva världen känns det som, men vem bryr sig när jag göttar mig?

Nu ska jag på träning med. Vet inte riktigt vad ja känner asså. Smörigt hår har jag med, men då kan dom andra tjejerna få glänsa lite med sin snygghet istället. Skönt för dom liksom.

Förresten så drömde jag sjukaste drömmen förut. Drömde att jag hade ätit upp en blå kula som ibland ligger i skolmaten(!!!???). I alla fall hade jag ätit den för längesedan och sedan en helg kunde jag inte sluta spy. Jag spydde blått och överallt i hela stan. Hemma hos kompisar och på ströget. Koncistensen var typ milkshake och ibland kunde jag spy upp saker med, typ som rakhyvlar. Hur sköen fick jag dom i kistan? Känner mig fortfarane illamående efter drömmen. Hoppas det släpper snart så inte mina små bullar åker upp igen...

hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0