kaboom! bildbomb

så var det de här med att uppdatera och ha sig i bloggen. Inte alltid min starka sida just. Först kommer i alla fall en bildbomb från way out west!





















Det var helt klart bra gjort av er om ni har glott igenom alla bilder. Annars har jag väl inte så mycket mer att säga mer än att det var helt awesome! Riktigt bra artister och gött folk. Extra kul när skaratjejerna också ville vara med på lördagen. Röyksopp, robyn, lily allen och basement jaxx var helt klart bäst. Även fast mitt hår råkade flamma till och hade sig så klarade vi oss bra jag och min kvenna. Mycket vinande, skratt och dans av alla dess möjliga slag gjorde den sista helgen på sommarlovet till en riktig succé. Jag är nöjd helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: haampus

sooft!

2009-09-28 @ 23:27:54
URL: http://humpeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0