trökigt!

Idag har varit en både bra och dålig dag. Jag fick avslag på min ledighetsansökan. Det är ett 99% nej iaf. Så det blir nog inget coldplay för min del. F*n ta det rent ut sagt!

Kände ändå att jag var tvungen att göra något så begav mig till göteborg för att se veronica maggio. Blev faktiskt häpen av att hon var så duktig i verkligheten med, trodde jag faktiskt inte. Kul! Hade väl med mig en mindre entusiastisk skara av pojkar som sällskap, men det ordnade sig ändå. Skymtade också oscar som jag träffade på kusten i påskas, även det lite häpet.

Imorgon blir det först jobb för att sedan återigen bege mig av mot göteborg. Då är det markus krunegård och detektivbyrån som står på schemat, kommer bli superbra.

Göteborg varje dag för mig denna veckan faktiskt, känns underbart. Älskar den staden, den dialekten, de människorna. Aldrig utan min kvenna lou heller. Hon är bra skit, riktigt bra skit faktiskt. Känns skönt att veta att han har en sån bra vän som henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0