suck

Det här med handbollsträningar är intressanta ändå. Man är alltid lite halvsugen sådär innan, vet inte riktigt om man ska tycka det ska bli kul eller ej. Sedan är det oftast alltid roligt, speciellt när man kommer in i det och får sig ett och annat gott skratt åt sina lagkamrater (skadeglädje i mitt hjärta). Efter har man alltid lika ont. Anntingen i ryggen eller bara klassisk träningsvärk.

Skolan börjar imorgon med. Känns inte så jättetungt ändå, eftersom jag typ hade glömt bort det i veckan. Blir skönt att komma in i vissa rutiner. Även fast jag tror att jag kommer vara ganska så less på dom efter ett tag ändå. Mitt liv kommer väl typ gå ut på skola, jobb eller träna. Sen får man försöka klämma in lite nöje mitt i allt när man inte är helt slutkörd. Blir helt yr i huvudet när jag tänker på hur få sovmornar det kommer att bli framöver..

Aja fullt ös medvetslös bara.
 


Bjussar på en gammel goding på mig och ida med. Radarparet i spft 08 will be back imorgon!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0