nöjd nöjd nöjd!


(stevie wonder fan, sommaren 95)

Ja ibland får en faktiskt vara detta. För idag har jag både kämpat mig igenom en jävla löparträning och gjort engelskaläxan. Bra för mig som annars brukar låta sånt med skolan skjutas fram till det yttersta. Rummet däremot. Det förblir ostädat. Golvet slits ju i och för sig inte lika mycket när jag har så mycket saker i vägen som skyddar det. Hm bra tänkt, borde dra den för mamma nästa gån hon öppnar dörren och himmlar med ögonen.

Annars är hon bra min mamma, masserar mig och har sig när jag har ont efter brutala handbollsträningar.

Imorgon ska jag klippa mig, uschamejtanen typ. Kommer bli kört igen. Sen blire promenix med hassebrasse och även skövde om jag kan klämma in det. Måste ha ett par skor som jag spanat in!

Nu blir det i alla fall att göra ett magplask ner i sängen med min stela kropp och fortsätta läsa att älska som en porrstjärna. Go bok asså (:

KÖSS

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, jag kan knappt gåååå :( jag vill inte ens veta hur det kommer kännas imorgon..

2009-08-26 @ 07:18:10
URL: http://tightlikeatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0