lite segt

Jag var helt enkelt helt död igår eftersom jag inte orkade skriva något om min stockholmsresa. Det var kanon i alla fall. Bilder och sånt finner ni på louiseragnarssons.blogg.se eftersom min kamera är lång åt calkutta och försöker bli fixad. Coldplay var precis som förra gången svårslagna något annat man sett och lite kik i staden var gött med. Överdrivet mycket shoppade jag inte, en skjorta och ett par tights fick jag bara med mig hem, men jag är helt klart nöjd ändå.

Idag var det tipspromenad i skolan. Skönt med en promenad ändå, fast inte lika gött när man helt missbedömde vädret som var helt strålande. Svettig och go trampade jag mig hemmåt och sov alldeles för länge. Är det så att jag redan har kommit in i min sova middag rutin? I sådana fall är jag nog rätt körd med mitt mål att inte sova så mycket som förra året.

Nu blir det i alla fall att göra röjet på rummet och sedan dra iväg på handbollsträning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0