it's friday, i'm in love

Åh äntligen helg och äntligen bra väder. Fast jag ska jobba hela helgen får det funka i alla fall. (killerpasset nr1 imorn) Ikväll blir det förhoppningsvis fotbollskikande och lite party hoppas jag på. Måste städa rummet med. Det är så illa nu att jag till och med krossade ett glas som stod gömt på golvet igår = glassplitter på golvet = inte gött för mina små fossingar. Har inte egentligen så mycket annat att upptadera om mer än att jag verkligen älskar det här vädret och att jag ska flytta utomlands bums när jag får chansen. Tänk att ha det såhär jämt, lovely!




Nu blir det till att snoffsa till sig och göra ett turboröj på rummet.

KÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0