ibland gör man rätt ibland gör man fel

Inget bra uppdaterat alls denna helgen. Beror på att jag har haft en del annat för mig. Fredag disco med ericas lillasyrra och hennes polare, sedan en helt okej kväll i skövde med erica och folk. Lördag jobb och sedan party hos tommy och sedan skövde och en jävla minneslucka. Gick inte så bra för mig, inte alls faktiskt. Usch ångest! Så är det väl ibland tyvärr. Vaknade upp med världens bästa louise bredvid mig och tog mig sedan upp till jobbet och tjänat goa pengar. Klockan är nu halv 1 imorn börjar jag 8 och det känns lite som att jag skiter i första lektionen, lär ju vara död. Nog med för denna helgen, skönt att den är slut. Nu kan det bara bli bättre, tack och lov. 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0