hyperhappy

Ingen kan vara gladare än jag för idag fick jag bekräftat att jag kommer iväg på coldplay! Sån otrolig lycka så det finns inte. Kommer bli hur kul som helst. Stockholm, bra väder, shopping och coldplay givetvis. Underbart!


(bild från förra året när jag såg dom i globen)

Kräftskivan blev väl lite halvlyckad i sig när jag kom mycket senare än dom andra och fick sitta där i min ensamhet och surpla i mig dom goda liven. Kvällen blev däremot allt annat än misslyckad. Jag, louise, tina, alex och simon bestämde oss för att sitta runt en brasa ute och berätta spökhistorier. Efter många om och men blev det till att ta båten över sjön och även titta på ett så kallat spökställe där det sägs att en gammal kvinna hängde sig för massa år sedan. De ena var modigare än dom andra om man säger så haha.

Åkte sedan tillbaka med båten och stannade mitt ute på havet för att titta på den stjärnklara himmlen. Hur fint som helst var det. När man sitter där och tittar upp på alla stjärnorna inser man plötsligt hur liten man är och obetydliga våra små problem egentligen är.

Efter det blev det till att åka hem och flöta och mysa till kvarteret skatan. Äkta min och louise humor, jättedålig och bäst. Alla somnade som en klump tills alex hittade sin överskottsenergi och fick för sig att börja baka. Den äckligaste kakan jag smakat i alla fall. (fölåt alex, men du kan trösta dig med att kräftorna var godare).

Slutligen somnade vi allihopa och vaknade inte förens halv 2 när det var dags för frukost som serverades på bryggan.



Sammantaget var det en riktigt mysig kväll/natt. Tack alex för att vi fick vara i din stuga.

Juste på tal om inget så var jag och mamma i skövde idag. Fick med mig både ett par nikepjucks, en tröja, hårband, mössa och örhängen hem. Alltid lite kul med nya saker i garderoben.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0