sista dagen på lovet

and that sucks!

sitter här och gör ingenting. Det är ungefär vad jag har gjort på hela dagen. Finner ingen ork till ngt, men det är skönt att ha sånna slappdagar ibland. Imorn är det dags att ta tag i livet igen. Gå lite i skolan och styra upp livet igen. Mamma är inte hemma heller. Ännu mindre struktur då.

Sen har jag kommit på att världen är allt bra liten. Under de senaste veckorna har jag verkligen fått mina "aha-upplevelser". Man ser hur vissa saker hänger ihop, men framför allt hur olika människor känner varann och vilka band de har till varann och till en själv. Låter kanske jätterörigt, men det är kul att upptäcka att världen inte är så stor som man tror.

Här kommer också lite bilder sen i lördags.

         

Nu ska jag vara så omtänksam och handla lite tacos till lou som även ska spendera natten här.

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0