rastlös

sitter här hemma just nu och är sjukt rastlös. Har inte orkat blogga något alls för har inte haft något kul att skriva om. Igår satt jag inne typ hela dagen och pluggade till ett prov som vi inte ens hade idag eftersom våran lärare aldrig dök upp. Aja kunskaperna sitter la förhoppningsvis kvar tills nästa vecka. För att bli av med min rastlöshet tänkte jag typ röja rejält i mitt rum. Det ligger kläder överallt och jag behöver damsuga och byta lakan. Dessutom bhöver jag rensa ur min garderob så jag verkligen ser vad som behöver införskaffas. Kanske skänker jag bort ett och annat plagg till den som är intresserad (;

so long PUSS.

Kommentarer
Postat av: em

jasså har du också ett par ;)?

2009-04-29 @ 16:11:11
URL: http://emelieelisabetheriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0