pumsigast i världen...

... eller inte för även fast eran mamma säkert sa det till er när ni var små (det gjorde iaf min mamma flitigt) så betyder det faktiskt sexuellt utmattad. de ni ;D

Trött är jag iaf kom precis hem från gladiatiorkikande hos john. Alltid lika trevligt med den killen.

Förövrigt mer än att sova bort halva dagen tog jag tag i livet lite och sprang en vända. Möttes av mamma på badet och passade på att snylta lite solning. Drog också och köpte slingfärg så inom kort kommer min utväxt vara mindre synlig och förmodligen kommer min pissegula färg på håret också försvinna.

Juste har pysslat lite idag med. Gjorde ett armband, men jag vet inte vad jag tkr om det än får väl träna lite antar jag.
 
Nu ska iaf jag slänga mig handlöst i sängen. sov gott!

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0