precis slut

pust eller något.

vaknade halv 5 imorse av att jag drömde ngt. Fick massa konstiga tankar på hjärnan och kunde inte somna om tills klockan ringde halv 6. Gick upp och tog en powerwalk och sedan var det dags för uppsats i skolan. Måste säga att det gick förvånansvärt lätt. Vet inte hur bra det blev, men så kort tid har jag nog aldrig behövt för en uppsats. Uppsatsen följdes av idrott, företagsekonomi och naturkunskap. Slutade inte förens klockan var 4 och då trampade jag iväg till badet. Simmade en stund och bastade lääänge. Fick därefter cykla upp till Leo & Smilla för att vara barnvakt. Avslutade med lite thé med syrran och sitter nu slutligen här helt mör i kroppen.  

 
mina små göllongar!

nu ska jag helt klart lägga mig i sängen. chansar på att jag somnar inom 5 snabba.

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0