peppdag

hej mina söta läsare



Idag startade jag dagen med en redig försovning. Missade såklart hela frukostmötet med alla företagen, vilket kanske inte var så bra.. Ingen skada skedd egentligen. Gick snabbt i skolan och fick njuta av det underbara vädret på håltimman. Efter skolan drog jag och niko till stan och fixade med birtday saker till ellan tills imorn. Blir nog gött så :)

saker som gjort mig väldigt glad idag:
1. jag sprang min springrunda på kortare tid än vanligt idag, utan att vara helt jävla slut.
2. Vädret är på väg mot sommar!
3. Imorn äre fredag, sen lördag och festerna står runt hörnen.
4. Jag blir glad av att vara glad.
5. Mamma är hemma igen = riktig MAT
6. John har fixat så jag får träna lite gratis på gymmet.

Det går bra nu, kompis det går bra nu.

I helgen ska också p&l bokas + att mamma har lovat att vi ska åka på shoppingtur. Hon tyckte väl att jag kunde behöva lite nytt när hon såg hur håliga mina tights var.

Nu blire tagga för engelska nationella imorn genom att lägga sig tidigt. (skulle egentligen skett för en timma sen, men denna förbaskade datorn...)

PUSSKALAS idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0